شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:58 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 Visual Effects افکت های بصری هستند که در درون ویندوز XP به طور پیش فرض گنجانده شده اند و شامل افکت های منوها ، سایه موس ، سبک های بصری موجود بر روی دکمه ها و سایه های آیکون ها می باشد. این افکت ها با این که کم هستند اما ممکن است بر روی سیستم های قدیمی به خوبی اجرا نشوند و علاوه بر آن از سرعت پردازش اطلاعات ویندوز بکاهند. پس در صورتی که چندان به زیبایی ویندوز خود اهمیت نمیدهید و سرعت ویندوز برای شما مهم تر است از این ترفند استفاده کنید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

در این ترفند شما میتوانستید فایل ها و فولدرهای خود را بدون نام بر روی هارد ذخیره کنید، اما به وسیله وارد نمودن یک کاراکتر نامرئی! اما هم اکنون ما قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که توسط آن میتوانید فایل های خود به شکل واقعی و بدون وارد نمودن کاراکتر خاصی بدون نام کنید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که می‌توان با استفاده از صفحه دسکتاپ، دوستان خود را سرکار بگذارید و با آنها شوخی کنید؟! در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب و بامزه بپردازیم که در محیط‌هایی نظیر کافی‌نت و یا کامپیوترهای تحت شبکه دانشگاه می‌توانید با آن سرگرم شوید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 26900
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1